Відділом освіти Любомльської райдержадміністрації було проведено моніторингові дослідження щодо дошкільників, напередодні їх вступу до школи по ДНЗ Любомльського району

Показники розвитку дитини

№п/п

Характеристика розвитку дитини

Готова (показник проявляється повною мірою) «плюс»

Частково й ситуативно «пів плюс»

Проявляється рідко «знак питання»

Повна відсутність прояву показників

1

Фізичний розвиток

277(59%)

175(37%)

13(27%)

2

Емоційний розвиток

215(46%)

175(37%)

75(16%)

3

Соціальний розвиток

205(44%)

160(34%)

100(21%)

4

Моральний розвиток

252(54%)

122(26%)

91(19,5%)

5

Розвиток довільної поведінки

257(55%)

135(29%)

73(16,5%)

6

Розвиток пізнавальної активності та основ логіки

230(49%)220(47%)

147(31%)

88(18%)

7

Розвиток математичних умінь

220(47%)

180(38%)

60(13%)

5(1%)

8

Креактивний розвиток

185(39%)

163(35%)

100(21%)

17(3%)

9

Мовленнєвий розвиток

312(67%)

92(19%)

59(12%)

2(0,4%)

10

Художньо-естетичний розвиток

332(71%)

103(22%)

30(6,5%)

11

Розвиток позитивного ставлення до себе

350(75%)

100(21%)

15(3%)

12

Розвиток ігрових умінь

305(65%)

150(32%)

10(2,1%)

13

Розвиток загально навчальних умінь

296(63%)

115(24%)

54(12%)

Показник успішності

285(61%)

143(30%)

36(7,8%)

1(0,4%)

Кiлькiсть переглядiв: 269

Коментарi