• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Державні закупівлі






ІНСТРУКЦІЯ ТОРГІВ для процедури закупівлі ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

ЗВІТ

про результати проведення переговорної процедури закупівлі
№ 20 від 29 лютого 2016 року

1. Замовник.

1.1. Найменування. Відділ освіти Любомльської райдержадміністрації Волинської області

1.2. Код за ЄДРПОУ. 02141615

1.3. Місцезнаходження. вул.Незалежності, 33, м.Любомль, Волинська обл. 44300

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Прізвище, ім’я, по батькові: Пасаман Сергій Володимирович, головний спеціаліст, Телефон: (03377) 2-41-40, Тел./факс: (03377) 2-41-40, Е-mail: lbmosv@gmail.com

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування. код 10.32.1 (15321000-4) - соки фруктові та овочеві (соки фруктові та овочеві).

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.24 638 літрів

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. харчоблоки ЗНЗ та ДНЗ Любомльського району

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.до 31.12.2016 року.

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатк%який оприлюднене у ВДЗ № 1(04.01.2016 від 04.01.2016 року;

- інформація про результати запиту цінових пропозицій оголошення про результати № 015127 у ВДЗ №14(22.01.2016) від 22.01.2016 року;

- запит цінових пропозицій213792, який оприлюднено у ВДЗ № 15(25.01.2016 ) від 25.01.2016 року;

- інформація про результати №034330 у ВДЗ №26(09.02.2016) від 09.02.2016року.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

Члени комітету з конкурсних торгів:

____________ І.М.Дроздович, головний бухгалтер

_________________Ю.В.Стрільчук, економіст

________________Л.С.Мельничук, економіст

_______________О.К.Патієвич, бухгалтер

______________С.В.Пасаман, головний спеціаліст

.

Голова комітету з конкурсних торгів ________В.І.Стрільчук

Секретар комітету з конкурсних торгів _______Л.А.Машевська

16022WX240080

№ 32(17.02.2016)

17.02.2016

044389

Повідомлення про акцепт

пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції

1. Замовник (генеральний замовник):

1.1. Найменування: Відділ освіти Любомльської райдержадміністрації Волинської області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 02141615

1.3. Місцезнаходження: вул.Незалежності, 33, м.Любомль, Волинська обл. 44300

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі: код 01.47.2 - яйця у шкаралупі, свіжі (Яйця у шкаралупі курячі, свіжі) - 140000 штук

2.2. Кількість товарів, обсяг виконання робіт або надання послуг: 140000 штук

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: харчоблоки ЗНЗ та ДНЗ Любомльського району

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2016 року

3. Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №034880, “ВДЗ” №26(09.02.2016) від 09.02.2016р.

5. Учасник-переможець (учасники-переможці):

ТОВ “Траверс”, ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 13355928, місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи): м.Луцьк, вулиця Винниченка, 51, тел.: 033224572.

6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиціїї, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі):

>(цифрами)

304500грн.(без ПДВ) ;

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Оголошення №034541, “ВДЗ” №26(09.02.2016) від 09.02.2016 року.

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 09 лютого 2016 року, №034542/1.

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №044539, “ВДЗ” №32(17.02.2016) від 17.02.2016 року.

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №061867, “ВДЗ” №42(02.03.2016) від 02.03.2016 року.

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі.04 лютого 2016 року.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). 04 лютого 2016 року, вул.Незалежності, 33, м.Любомль, Волинська обл. 44300, актовий зал, 14.12.годин.

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):

340000грн.(без ПДВ) ;

(цифрами)

340000 (триста сорок тисяч) грн.(без ПДВ) .

(словами)

304500 (триста чотири тисячі п’ятсот) грн.(без ПДВ) .

(словами)

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі):

12.02.2016р.

8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода):

до 15.03.2016 року

9. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

Пасаман Сергій Володимирович, голова ККТ, головний спеціаліст

_________________________

(підпис, М. П.)

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

ІНФОРМАЦІЯ про результати процедури запиту цінових пропозицій

Кiлькiсть переглядiв: 817

Коментарi